1ÅR1VECKA

Tänkte bara att det var värt att nämnas eftersom jag inte var hemma förra veckan och det är Grattis till bloggen idag, som nu är 1 år och 1 vecka! Haha
Har tyvärr ingenting roligt att fira med, men ni kanske vill önska nåt???

Är väldigt trött så ska bara sova nu, godnatt!

DAY 2 @ CRETE

Hände väl inte så mycket på lördagen antar jag för jag har nästan inga bilder från hela dagen. Jag tror vi låg vid poolen hela dagen, Åke har kanske några bilder som ni kan få sen nån annan dag, har lite bilder från kvällen men dom får ni också se nån annan dag ;)
Här är iaf jag innan vi åkte till Platanias

SISTA MAJ

Tjaaa! Härlig dag idag, soligt och skönt :D Började dagen med att kolla på några PA redovisningar, sen fikade vi lite med klassen och snackade om studenten osv. Fick reda på betyg i religion och svenska också, NÖJD!
Sedan fixade vi biljetter till studentfesterna och tränade på dansen som vi ska dansa på studenten ;)
Vi avslutade med en glass i solen.
Och just ja, vi var och kollade på årets fotoutställning som vi på foto har varje år, den var väl inge speciell direkt, några fina bilder, jag är inte så nöjd med min egen men här är den iaf, temat var kärlek.

DAY 1 @ CRETE

Det var lite halvkonstigt väder första dagen. Som ni ser på bilderna var det väldigt molnigt, men vi kunde ändå ligga och sola några timmar, och det var väldigt varmt även då det var molnigt. Och till våran stora förvåning upptäckte vi på kvällen att vi hade bränt oss alla tre.
1. Frukost på balkongen 2. Passade på att måla naglarna. Fotad av Sandy 3. Vi bodde på Hotell Pegasus 4. Kollade in utsikten från takterassen 5. Och tog en bild på oss tillsammans 6. Moi by Sandy 7. Sen gick vi ner och kollade runt lite i byn 8. - 9. Stranden var fin 10. Vi badade inte men fotade massa 11. Ååååke 12. HAHA, älskar den här bilden, fotad av Åke 13. Sandy och jag posar 14. Fanns ett svenskt café som hette Kaffe Stugan i närheten av där vi bodde 15. Vi köpte jordgubbar. Fotad av Åke 16. Det var mums! Fotad av Åke

GENOM FÖNSTRET

Klev upp halvfyra idag, var verkligen inte planerat men oj så behövligt! Nu sitter jag med duntäcket och laddar in dom sista bilderna från resan. Sen ska jag försöka kolla igenom dom lite och få en överblick. Haha.
Här är iaf lite bilder fotade genom flygplansfönstret, det är det enda som gör det värt att flyga typ, när man får sitta och titta ut när träden och vägarna försvinner och sedan när man är uppe bland molnen, det är magiskt!
Har aldrig flygit på eftermiddagen, kvällen såhär förut så fick se en solnedgång från ett flygplan första gången också, det var vackert, och månen men den gick inte att fota.

FLICKR FAVS 17

1. Sonic., 2. the world spins madly on, 3. .3011, 4. Untitled, 5. Untitled, 6. Untitled, 7. Untitled, 8. Untitled, 9. Untitled, 10. Untitled, 11. Untitled, 12. Day 247 / incomplete, 13. 6am observation, 14. Untitled, 15. cowboys + indians, 16. 27 - {battle with the elements}

RESAN DIT

Jag tänkte att det blev lättast att ta bilderna i ordning så här är lite bilder från torsdagen, då vi först åkte tåg och buss till Arlanda och sen flög, kom fram till Kreta vid 10 på kvällen typ ;)
1. Glada tjejer 2. Väntar på Arlanda, ni förstår inte vad tung min väska var! Fotat av Åke 3. Massa folk 4. På planet skulle vi ta en förebild på hur bleka vi var, men jag vet inte om vi fick till nån efterbild :s 5. Bagage 6. -

HEMMMA

Heeeeeej på er! Ville bara berätta att nu har jag kommit hem till sverige, så skönt efter en lång jobbig hemresa men jag längtar tillbaka till Kreta och solen. Här bara regnar det och är kallt :(
Jag är solbränd och trött men asnöjd med resan, det har verkligen varit jättehärligt och roligt! Och har massor av bilder att visa er såklart :D
Nu ska jag väl kanske ta en dusch och göra hårinpackning, jag har fortfarande saltvatten i håret :O Och typ packa ur resväskan, och sooooova, sjukt trött egentligen...Men vet inte om jag kan slita mig ifrån datorn, har 560 inlägg att läsa på bloglovin...
Vi hörs senare <3

HEJDÅ!

Nu tar jag mitt pick och pack och drar! Ni får ha det så bra här hemma, och nån liten uppdatering här på bloggen kommer säkert :)
PUSSS

KRETA IDAG

Just nu sitter vi på tåget, det är asvarmt men det får man väl vänja sig vid :p Här är en bild på oss som åker, om ni inte har fattat det, jag, Sandy och Åke :D

MÖSSPÅTAGNING

Idag var det mösspåtagning :D Nu känns det verkligen att det är nära till studenten, bara 3 veckor!
Blir inge festande ikväll tyvärr, ska upp tidigt imorgon för då bär det ju av till Kreta!
Här kommer lite bilder men ska försöka lägga upp lite mer imorgon om jag hinner innan jag hoppar på flyget :O

ROSA MINNEN

Lite gammeligamla bilder, har inte tid med nåt annat!
Nu blir det ännu mer packning, jag är lite dålig på det där, tar alltid med mig för mycket :s

SYTTENDE MAI

Har nog inte gjort så mycket nytta idag faktiskt, men prickat av några smågrejer på min att-göra-lista iaf ;)
Imorgon blir det skola igen, något som kan komma att bli min sista riktiga skoldag tror jag, hur sjukt är inte det?! Jag tycker det är helt galet :O Men men så är det, nu ska jag packa lite mer, ciao!
Ps. Glad Norges nationaldag, eller vad man säger :D

GRÖNT ÄR SKÖNT

Nu har jag gett upp plugget, har skrivit det mesta men måste nog lägga till lite grand imorgon. Tyvärr blev det för sent för att orka ta en joggingrunda så det blir bara dusch och sen typ tv eller nåt.
Bilder från igår

TANNING

Tog och solade lite igår, det var nice :)
Men nu ska jag verkligen försöka göra mitt bästa för att komma nån vart med religionsuppgiften!

VARMT!

Så himla härligt väder det har varit idag alltså, första gången jag kunde ha bara shorts och inte frysa :D

Κρήτη

Jag skrev ju att jag hade nåt roligt att berätta för nån dag sen. Och det har jag, tillsammans med Sandy och Åke har jag bokat en resa till Kreta, så redan nu på torsdag åker vi!!! :D Vi ska vara där en vecka och det kommer bli så jäkla underbart, jag längtar hur mycket som helst!
Så som ni kanske förstår har jag mycket att göra innan dess, typ en religionsuppgift, lite svenska, PACKA, och sånt...
Bilder från Samos 2008

GODMORGON!

Märker att det har blivit ganska grönt ute dom senaste dagarna så det blir nog till att fota sen :) Blir middag i stugan idag också, mys :)